ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

29 грудня відбувся захист звітів за результатами проходження педагогічної практики студентами спеціальності «Технологічна освіта» групи ТО-11-1.

Під час проходження педагогічної практики студенти мали змогу випробувати себе, самореалізуватися у педагогічній діяльності. Їм було цікаво, вперше у своєму житті, виступити в ролі вчителя трудового навчання, спробувати передати учням свої знання та сформувати у них відповідні технологічні уміння й навички. А на завершення практики  перевірити ефективність своєї педагогічної діяльності за результатами учнівських розробок, проектів, виробів в матеріалі. Зазначимо, що Кладьковій Марині та Відлацькій Людмилі вдалося навіть хлопців навчити виготовляти швейні вироби! Ось так.

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

А той хто думає, що лозоплетіння це далеке минуле,  помиляється. Взявши звичайний папір та за основу технологію лозоплетіння, можна виготовити чудові декоративні речі. В учнів під керівництвом Бакалюка Святослава це вдалося.

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

Для досягнення високих результатів у навчальному процесі важливо на уроці дотримуватися правильної організації праці. Тут незамінним помічником для вчителя є фізкультхвилинка, яка допоможе зняти м’язову напругу, активізувати увагу учнів і просто змінити вид діяльності на уроці. Просто і ефективно, а учні задоволені.

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

Для того, щоб учні не втратили інтерес до уроків трудового навчання, зокрема Кладькова Марина використовувала ігрові, інтерактивні та проблемні технології навчання. Це сприяло розвитку пізнавальної активності учнів, стимулювало їх навчальну мотивацію.

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

Найбільше учні довіряють тому вчителеві, який не лише сам вміє щось зробити руками, але й вміє навчити цього інших. Ось такі прості новорічні сувеніри виготовили учнів під час гурткової роботи під керівництвом студентів спеціальності «Технологічна освіта».

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

Не можна забувати і про виховну роботу. Тому, під час практики велика увага була приділена різним виховним заходам: конкурсам, екскурсіям, виставкам, новорічним ранкам зокрема і профорієнтаційній роботі. Адже ніщо так не поєднує людей, як спільна діяльність та позитивні емоції.

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК МОЖЛИВІСТЬ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Хмельницький нацiональний унiверситет

Однак не можливо ефективно провести педагогічну практику без допомоги та підтримки педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів. Деканат гуманітарно-педагогічного факультету, кафедра теорії та методики трудового і професійного навчання висловлюють щиру подяку адміністрації та вчителям трудового навчання Хмельницької СЗОШ І-ІІІ ступенів № 24; Хмельницької СЗОШ І-ІІІ ступенів № 27; Навчально-виховного об’єднання № 23 м. Хмельницького; гімназії № 2 м. Хмельницького; Навчально-виховного комплексу «Лановецька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2-гімназія» (Тернопільська область) за допомогу, підтримку й надану можливість реалізації перших кроків в педагогічній діяльності наших студентів.

Ірина Андрощук
к. пед. н, доцент кафедри
теорії та методики трудового
і професійного навчання